четверг, 18 февраля 2016 г.

Патріотизм

Серед безлічі проблем сучасності особливо актуальною залишається проблема патріотичного виховання та громадянського становлення молоді.
Так що ж таке патріотизм? Патріотизм — це не тільки любов до Батьківщини. це ще й любов до історії своєї країни, відданість Батьківщині, прагнення захистити і прославити свою державу.
Багато людей вважають, що у патріотизму, як у будь-якого іншого явища людської природи, є межі. Я з цим згодна.
Отже, я спробую визначити межі патріотизму так, як я це розумію. По-перше, можна виділити нижчу ступінь патріотизму. Наприклад, є люди, які щиро радіють успіхам нашої країни, але самі не докладають до цього жодних зусиль — це «побутове» прояв патріотизму. По-друге, можна виділити вищий щабель патріотизму. Я вважаю, що люди, що знаходяться на цьому ступені, близькі до фанатизму, тому що вони часто знаходяться в такому стані, в якому можуть сміливо вбити людину тільки за те, що він не підтримує політику держави або не ходить на парад Перемоги 9 травня. В якійсь мірі до вищого ступеня патріотизму можна віднести і расистів, так як ці люди вважають, що їхня країна тільки для їх народу і їх національності. По-третє, «золота середина» патріотизму. Люди, що знаходяться на цій межі «йдуть» правильним шляхом. Вони не тільки поважають культуру та національні традиції, а й захищають інтереси своєї Батьківщини.
Я вважаю, що до «золотої середини» патріотизму можна, і навіть потрібно, віднести таке почуття, як гордість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий